Wednesday, October 3, 2012

Dugaan Bertunang

Assalamualaikum w.b.t~~

Semua orang yang mesti ada dugaan masing-masing kan dalam perhubungan.. Aku juge tak terkecuali.. Hailah (kan dh termengeluh) hehe. Kenapalah sekarang nie bila dah ada ikatan perasaan tu jadi lain je.. cepat sangat datangnya sensitif ni.  Padahal sebelum ni masa takde apa-apa ikatan lagi relax je kalau tak jumpe sebulan pon.  Tapi bila dah ada ikatan ni kan, kalau boleh setiap hari je nak jumpe, setiap saat je rindu, padahal kite boleh je lupekan perasaan itu dengan berzikir, berselawat and perbanyakkan beristighfar.  Memanglah ada buat, tapi lagi kita banyak berzikir, semakin banyak pula syaitan yg menghasut untuk membuatkan kita jadi down kan.  Ini tak boleh jadi, aku tak boleh kalah dengan syaitan, aku tak boleh buat mereka tersenyum bangga kerana telah melemahkan aku.  Aku kene kuat melawan semua itu. Semoga aku dapat kawal segala perasaan itu sampai lah rindu itu menjadi halal buatku..  Ya Allah kau kuatkanlah hambamu ini dalam menghadapi segala ujian yg engkau berikan. Lindungilah aku dari semua tipu daya syaitan yg ingin menyesatkan aku.  Amin Ya Rabbal Al amin..~~






okbai..~~

No comments:

Post a Comment