Friday, October 5, 2012

Perasaan yang tidak diundang

Assalamualaikum w.b.t ~~

Wanita penuh dengan emosi.  Kadang-kadang mereka sendiri pon tak sedar dengan emosi yang datang.  Korang pon mesti selalu juga beremosi kan.  Lelaki pula kenalah faham bahawa emosi kaum perempuan akan berubah apabila datang bulan. Jadi jangan terkejut bagi yang baru bercouple, kekasih anda tiba-tiba berubah daripada seorang yang lemah lembut namun tiba-tiba dia menjadi garang sekejap.  Tapi bagi tunang aku, Alhamdulillah dia dah terlebih faham dengan emosi aku ni, balik dia yang suruh aku bersabar dan jelaskan tentang emosi aku semasa datang bulan. HAHA, kelakar.  Tapi bersyukur sebab masih ada jugak lelaki yang sabar dengan perangai wanita kan.  Paling faham adalah bapak dan abang aku juga masa aku sekolah dulu. I love them so much lah.  Hehe.. Peace.. :-)






Kalau ikotkan hari-hari aku nak gelak macam gini.. Tapi takot nanti kita terlupe pada yg di Atas pulak kan kalau kita dah terlebih happy.. Mesti ada hikmahnya Allah nak bagi emosi tu pada kita.  Think Positif jelah ye semua. :-)


Okbai..~~

No comments:

Post a Comment